Strategia SJO AGH
Nasze podejście dydaktyczne i nasze cele:
- zapewniamy studentom nowoczesną i atrakcyjną ofertę kształcenia językowego oraz rozwijania umiejętności miękkich niezbędnych w środowisku pracy i w świecie nauki
- rozwijamy kompetencje językowe studentów przy jednoczesnym kształtowaniu kluczowych kompetencji społecznych XXI wieku takich jak: praca grupowa, współpraca i wymiana pomysłów, krytyczne myślenie, prezentowanie, negocjowanie, wyszukiwanie i zarządzanie informacjami i danymi, zrozumienie międzykulturowe
- realizujemy filozofię nauczania języków obcych opartą na łączeniu różnych metod dydaktycznych i podejść oraz skupioną na studencie i jego potrzebach
- stawiamy studenta w centrum procesu dydaktycznego, adaptując techniki nauczania do indywidualnych potrzeb studentów oraz grup lektoratowych, regularnie informujemy uczących się o celach kursu i zajęć oraz oczekiwanych efektach uczenia się, a także dostarczamy informacji zwrotnej na temat postępów w nauce
- angażujemy studentów w proces dydaktyczny, zapewniając na zajęciach różnorodność działań i aktywności, dbając o dynamikę zajęć oraz stwarzając przyjazną atmosferę sprzyjającą uczeniu się
- aktywnie działamy na rzecz społeczności akademickiej AGH, oferując usługi edukacyjne, szkoleniowe i tłumaczeniowe
- dysponujemy nowoczesnymi, dobrze wyposażonymi salami dydaktycznymi umożliwiającymi prowadzenie zajęć na wysokim poziomie
- stale i świadomie podejmujemy działania projakościowe, zachęcając wszystkich pracowników SJO do współtworzenia kultury wysokiej jakości edukacyjnej, wspieramy rozwój zawodowy i osobisty naszych pracowników, a także umożliwiamy doskonalenie umiejętności zawodowych poprzez samokształcenie oraz uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach dydaktyczno-naukowych
- promujemy innowacyjność i kreatywność oraz zachęcamy do stosowania nowoczesnych narzędzi dydaktycznych na zajęciach lektoratu