Projekt: „Zintegrowany Program Rozwoju Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie”
Szkolenia realizowane są w ramach Modułu 2 „Podnoszenie Kompetencji”, zadanie nr 2 – Program rozwoju kompetencji i przygotowanie studentów do wejścia na rynek pracy.
Szkolenia językowe: JĘZYKI Z POWEREM
Warsztatowe zajęcia językowe dedykowane studentom o niższych kompetencjach językowych planujących karierę zawodową w branży IT i pokrewnych
Strona główna Projektu na Akademii Górniczo-Hutniczej
Kontakt:
Koordynatorzy zadań w Studium Języków Obcych:
Koordynator Projektu
mgr Anna Krukiewicz-Gacek
Koordynator szkoleń
mgr Dorota Skrynicka-Knapczyk
Kontakt z Wydziałowym Biurem Projektu:
od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00.
12 617 47 46
rskiba@agh.edu.pl
Wydziałowe Biuro Studium Języków Obcych Projektu POWER 3.5 - Zintegrowany Program Rozwoju
Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie br ogłasza rekrutację na szkolenie dla Studentów - Warsztatowe zajęcia
językowe dedykowane studentom o niższych kompetencjach językowych planujących karierę zawodową w branży IT i pokrewnych
w ramach Modułu 2 – Podnoszenie kompetencji, zadanie nr 2 – Program rozwoju
kompetencji i przygotowanie studentów do wejścia na rynek pracy
TERMINARZ REKRUTACJI
- 1. Termin rekrutacji: 27.03.2023 - 13.04.2023 do godz.13:00
- I WANT THIS JOB SO MUCH! - THE JOB APPLICATION PROCESS - HOW TO STAND OUT FROM THE CROWD ,
- PRESENTING IN ENGLISH, HOW TO COMMUNICATE YOUR IDEAS EFFECTIVELY,
- WRITING TECHNICAL REPORTS IN ENGLISH,
- EFFECTIVE AND POLITE CORRESPONDENCE IN ENGLISH,
- DESCRIBING GRAPHS,TABLES AND FIGURES IN ENGLISH ,
- NIEMIECKI W PRACY,
SZCZEGÓŁY W ZAKŁADCE HARMONOGRAM WSPARCIA
- 2. Sposób składania dokumentacji rekrutacyjnej
Składanie wszystkich dokumentów rekrutacyjnych odbywa się w Wydziałowym Biurze Projektu SJO - Pawilon D-11, pok. 304, III piętro.
Nie później niż do 14 kwietnia zostaną rozpatrzone wnioski i przesłana informacja o uruchomionych kursach - 3. Wymagane dokumenty rekrutacyjne
- 1. Formularz rekrutacji uczestnictwa w Projekcie
- 2. Oświadczenie o niepełnosprawności – jeśli dotyczy
- 3. Bilans kompetencji*
- 4. W przypadku języka niemieckiego uzupełniony pre-test.*
Kontakt z Wydziałowym Biurem Projektu SJO:
Renata Skiba
tel. 12 617 47 46
e-mail: rskiba@agh.edu.pl
* W celu uzyskania dostępu do wykonania bilansu kompetencji oraz pre-testu języka niemieckiego należy skontaktować się z Wydziałowym Biurem Projektu SJO - rskiba@agh.edu.pl przed złożeniem dokumentów.
Kto może uczestniczyć w warsztatach?
Do udziału w zajęciach zapraszamy studentów spełniających następujące kryteria:
- • studiują na studiach I lub II stopnia, którym do zakończenia kształcenia pozostają maksymalnie 4 semestry,
- • posiadają aktualny wpis na rok akademicki,
- • poddali/-ły się początkowemu bilansowi kompetencji,
- • planują karierę zawodową związaną z branżą IT i pokrewnymi
- • pierwszeństwo mają osoby niekorzystające dotychczas ze Szkoleń oraz te, których przewidywana data obrony pracy dyplomowej jest wcześniejsza, niż 31 października 2023 r.
Cel warsztatów:
Podstawowym celem warsztatów jest podniesienie kompetencji językowych i komunikacyjnych studentów w zakresie
niezbędnym do rekrutacji i funkcjonowania w miejscu pracy.
Z tego powodu w rekrutacji pierwszeństwo będą mieć osoby o niższych kompetencjach językowych.
Przy doborze uczestników/czek Komisja Rekrutacyjna będzie kierowała się następującymi kryteriami:
- 1) wynikiem bilansu kompetencji – wskazanie szkolenia jako zalecanego;
- 2) pierwszeństwo mają osoby niekorzystające dotychczas ze Szkoleń oraz te, których przewidywana data obrony pracy dyplomowej jest wcześniejsza, niż 31 października 2023r;
- 3) w przypadku kursu języka angielskiego - punktami za wynik egzaminu centralnego B2 z języka angielskiego zdawanego w Studium Języków Obcych AGH lub punktami z innego certyfikatu językowego:
- • ocena 3,0 – 20pkt,
- • ocena 3,5 - 15 pkt,
- • ocena 4,0 - 10 pkt,
- • ocena 4,5 i 5,0 – 5 pkt
- 4) w przypadku kursu języka niemieckiego dodatkowo wynikiem pre-testu
- 5) w sytuacji gdy studenci ma taką samą średnią ocen, decydują punkty dodatkowe za:
- - artykuły w czasopismach naukowych, udział w konferencjach – 5 pkt;
- - pracę w Studenckich Kołach Naukowych - 5 pkt;
- - preferencje dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością – 5 pkt.
Jak liczne będą grupy i kiedy będą odbywać się zajęcia?
Grupy od 8 do 12 osób, terminy zajęć do poszczególnych kursów znajdują się w zakładce terminarz zajęć.
Czy rekrutacja odbędzie się drogą internetową, czy muszę przyjść osobiście do SJO?
Składanie wszystkich dokumentów rekrutacyjnych odbywa się w Wydziałowym Biurze Projektu SJO – Pawilon D-11, pok. 304, III Piętro.
Czy jeśli ukończę kurs z języka angielskiego w SJO będę mógł zapisać się jeszcze na inny kurs w ramach Programu POWER 3.5?
Tak.
Jaka będzie tematyka kursu?
Do wyboru jest aż 6 warsztatów o następującej tematyce:
- ➣ I WANT THIS JOB SO MUCH! - THE JOB APPLICATION PROCESS - HOW TO STAND OUT FROM THE CROWD
- ➣ PRESENTING IN ENGLISH, HOW TO COMMUNICATE YOUR IDEAS EFFECTIVELY
- ➣ WRITING TECHNICAL REPORTS IN ENGLISH
- ➣ EFFECTIVE AND POLITE CORRESPONDENCE IN ENGLISH
- ➣ DESCRIBING GRAPHS, TABLES AND FIGURES IN ENGLISH
- ➣ NIEMIECKI W PRACY
Jak będą wyglądały zajęcia?
ZAJĘCIA BĘDĄ ODBYWAĆ SIĘ STACJONARNIE I NA PLATFORMIE MS TEAMS i będą miały charakter bardzo
aktywny i
interaktywny. Nie będziemy wystawiać stopni ani robić testów na ocenę.
Aby w pełni skorzystać z zajęć,
nie będzie można być biernym słuchaczem, trzeba będzie czytać, pisać, słuchać i mówić, mówić, mówić.
Na zajęciach będzie można nauczyć się jak: skutecznie przejść przez proces rekrutacji, używać języka w
mowie i piśmie w pracy w zespołach międzynarodowych, jak mówić o sobie i promować swoje pomysły, jak się zgadzać i nie zgadzać,
jak się pytać, jak tłumaczyć i wiele więcej.
OPIS WARSZTATÓW
NAZWA KURSU | LICZBA GODZIN |
LICZEBNOŚĆ GRUPY |
OPIS KURSU |
---|---|---|---|
I WANT THIS JOB SO MUCH! - THE JOB APPLICATION PROCESS - HOW TO STAND OUT FROM THE CROWD |
10 | od 8 do 12 | Krótki intensywny warsztat językowy poświęcony procesowi aplikowania o pracę; studenci będą mieli możliwość przygotowania się do procesu rekrutacyjnego i dowiedzą się co zrobić, aby być skuteczniejszym i lepszym od innych i otrzymać ofertę pracy |
PRESENTING IN ENGLISH, HOW TO COMMUNICATE YOUR IDEAS EFFECTIVELY | 8 | od 8 do 12 | Krótki, intensywny warsztat językowy poświęcony rozwijaniu umiejętności prezentacji w języku angielskim; studenci zapoznają się i przećwiczą słownictwo używane w wygłaszaniu prezentacji oraz będą mogli spróbować swoich sił występując przed innymi uczestnikami kursu |
WRITING TECHNICAL REPORTS IN ENGLISH | 8 | od 8 do 12 | Krótki, intensywny warsztat językowy poświęcony rozwijaniu umiejętności pisania sprawozdań w języku angielskim. Studenci zapoznają się ze strukturą raportu, stylem oraz używanymi w sprawozdaniach zwrotami i konstrukcjami gramatycznymi związanymi z poszczególnymi częściami raportu. |
EFFECTIVE AND POLITE CORRESPONDENCE IN ENGLISH | 6 | od 8 do 12 | krótki, intensywny warsztat językowy poświęcony rozwijaniu umiejętności prowadzenia korespondencji elektronicznej w języku angielskim, studenci zapoznają się różnicami pomiędzy korespondencją prowadzoną w stylu formalnym, neutralnym i nieformalnym i dowiedzą się jak pisać, by brzmieć grzecznie i profesjonalnie |
DESCIBING GRAPHS,TABLES AND FIGURES IN ENGLISH | 6 | od 8 do 12 | krótki, intensywny warsztat językowy poświęcony rozwijaniu umiejętności opisywania ustnie i odnoszenia się w tekście pisanym (np. raporcie) do informacji przedstawionej w formie grafów, tabel i wykresów. |
NIEMIECKI W PRACY | 20 | od 8 do 12 | Kurs jest skierowany do osób znających język niemiecki na poziomie co najmniej A2. Celem kursu jest nauczenie posługiwania się językiem niemieckim w środowisku pracy, przykładowo: umawianie terminów spotkań, prowadzenie rozmów telefonicznych, wypełnianie formularzy, składanie zamówień, Small Talk po niemiecku, pisanie oficjalnych e-maili, pisanie CV i listów motywacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, prowadzenie prezentacji |
DANE UCZESTNIKA PROJEKTU - Zał. nr 3 do Regulaminu szkoleń (pdf)
FORMULARZ REKRUTACJI - Zał nr 1 do Regulaminu Szkoleń (docx)
FORMULARZ REKRUTACJI - Zał nr 1 do Regulaminu Szkoleń (pdf)
MONITOROWANIE LOSÓW ZAWODOWYCH - Załącznik nr 5 do Regulaminu Szkoleń (docx)
MONITOROWANIE LOSÓW ZAWODOWYCH - Załącznik nr 5 do Regulaminu Szkoleń (pdf)
OŚWIADCZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - Zał nr 2 do Regulaminu Szkoleń (docx)
OŚWIADCZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - Zał nr 2 do Regulaminu Szkoleń (pdf)
OŚWIADCZENIE RODO-Zał. nr 4 do Regulaminu Szkoleń (pdf)
OŚWIADCZENIE RODO-Zał. nr 4 do Regulaminu Szkoleń (docx)
Power regulamin 22-23
HARMONOGRAM ZAJĘĆ DO POSZCZEGÓLNYCH SZKOLEŃ - semestr letni 2022/2023
NAZWA KURSU |
LICZBA GODZIN |
TERMINY ZAJĘĆ |
I WANT THIS JOB SO MUCH! - THE JOB APPLICATION PROCESS - HOW TO STAND OUT FROM THE CROWD |
10 |
Zajęcia on-line w ŚRODY w następujących terminach: 19.04.2023 od 11:00 do 12:30 26.04.2023 od 11:00 do 12:30 10.05.2023 od 11:00 do 13:15 17.05.2023 od 11:00 do 13:15 |
PRESENTING IN ENGLISH, HOW TO COMMUNICATE YOUR IDEAS EFFECTIVELY |
8 |
Zajęcia stacjonarne w budynku D11 w sali 312 w następujących terminach: 17.04.2023 od 17:05 do 18:35 19.04.2023 od 19:00 do 20:30 24.04.2023 od 17:05 do 18:35 26.04.2023 od 19:00 do 20:30 |
WRITING TECHNICAL REPORTS IN ENGLISH |
8 |
Zajęcia stacjonarne w ŚRODY w budynku C7 w sali 3.09 w następujących terminach: 10.05.2023 od 08:15 do 09:45 17.05.2023 od 07:45 do 10:00 26.05.2023 od 07:45 do 10:00 |
EFFECTIVE AND POLITE CORRESPONDENCE IN ENGLISH |
6 |
Zajęcia on-line w ŚRODY w następujących terminach: 19.04.2023 od 14:00 do 16:15 26.04.2023 od 14:00 do 16:15 |
DESCIBING GRAPHS,TABLES AND FIGURES IN ENGLISH |
6 |
Zajęcia stacjonarne w ŚRODY w budynku C7 w sali 3.09 w następujących terminach: 19.04.2023 od 07:45 do 10:00 26.04.2023 od 07:45 do 10:00 |
NIEMIECKI W PRACY |
20 |
Zajęcia stacjonarne w w budynku C7 w sali 2.08 w następujących terminach: 17.04.2023 od 19:30 do 21:00 19.04.2023 od 18:00 do 19:30 25.04.2023 od 19:30 do 21:00 26.04.2023 od 18:00 do 19:30 09.05.2023 od 19:30 do 21:00 10.05.2023 od 18:00 do 19:30 16.05.2023 od 19:30 do 21:00 17.05.2023 od 18:00 do 19:30 23.05.2023 od 19:30 do 21:00 24.05.2023 od 18:00 do 19:30
|